Шановні читачі! 15 червня 2018 року газеті "Демократична Україна"
(до жовтня 1991р. - "Радянська Україна") виповнилося 100 років!
Фахівці Єльського університету стверджують — підвищена температура корисна для тіла. Вірус застуди тілу легше перемогти саме при підвищеній температурі, у той час як занадто сильне зниження температури тіла загрожує швидким розповсюдженням вірусу.
Простудні віруси реплікуються з більшою готовністю, коли температура тіла опускається нижче 37°С. В організмах піддослідних мишей інтерферони — захисні білки імунної системи — перестають вироблятися вже при 33°С. У людському організмі відбувається те ж саме.
Коли вірус застуди вражає організм, інтерферонова відповідь стає тим слабшою, чим нижче опускається температура тіла. При температурі від 37°С інфіковані клітини гинуть швидше, запобігаючи реплікації вірусу.
Як стверджують медики, у спеку наш організм зневоднюється, відбувається згущення крові, а це підвищує схильність до утворення інсульту і тромбів. Людина в спеку глибше дихає, більше пітніє, посилюється робота багатьох органів. Для забезпечення нормальної роботи організму серце збільшує частоту скорочень, а для людей із захворюваннями серця це небезпечно.
Як же гіпертонікам і сердечникам уберегтися у спекотну погоду, адже для таких людей критичною вважається температура повітря, коли на вулиці більше 25°С?
Про це ми розпитали спеціаліста — кандидата медичних наук, доцента Ірину Окіпняк.
У столиці Фінляндії Гельсинкі, де триває молодіжний чемпіонат Європи з баскетболу серед чоловічих команд, розпочалася стадія плейоф. Збірна України, яка вийшла з першого місця групи «С», протистояла четвертій команді групи «D» — Бельгії. Команда Максима Міхельсона видала черговий потужний матч і завдяки неймовірній третій чверті (28:9) здобула переконливу перемогу з рахунком 95:73.
Бельгійці потужно розпочали поєдинок. Сильна гра у захисті цієї команди у стартовому відтинку гри не дозволила українцям комфортно почуватись у позиційному нападі. Свої перші очки з трисекундної зони українська команда здобула зусиллями Павлова лише на 5й хвилині ігрового часу.
Щоправда, після цього важкий форвард у тандемі із Зотовим ще кілька разів результативно завершував атаки (10:9).
Київське «Динамо» виграло свій перший трофей у новому сезоні. В поєдинку за Суперкубок України команда Сергія Реброва в серії післяматчевих пенальті переграла донецький «Шахтар» і стала володарем не тільки трофею, а й одного мільйона гривень призових.
У стартовому складі киян не було Анрія Ярмоленка, який відбуває свою дискваліфікацію, та Євгена Хачеріді, який напередодні посварився з головним тренером. У свою чергу, Паулу Фонсека змінив схему «Шахтаря», який тепер грає у два нападники.
У першому таймі команди дуже довго набирали оберти. Ніхто із суперників не хотів ризикувати, а тому м’яч більшу частину ігрового часу тримався у центрі поля. Однак ближче до завершення тайму гірники заволоділи ініціативою і навіть змогли забити. Щоправда, арбітр взяття воріт не зафіксував, бо Едуардо перебував у положенні поза грою.
22 липня матчем «Шахтар» (Донецьк) — «Зірка» (Кропивницький) стартує новий сезон розіграшу чемпіонату України з футболу. У турнірі візьмуть участь 12 команд, він пройде в новому форматі: два кола, потім поділ команд на дві групи по шість колективів. Верхня шістка бореться за титул, нижня — рятується від пониження в класі.
Фаворитами, як і впродовж тривалого часу, залишаються тільки дві команди — «Динамо» і «Шахтар». Кияни є чинними чемпіонами, які захистили в минулому сезоні свій титул. Донеччани мають в активі в минулому сезоні Кубок України.
У кадровому плані «Шахтар» поступається «Динамо» лише за одним показником — у команди змінився тренер. Початок роботи Паулу Фонсеки в Україні показав невеликі відмінності від методів Мірчі Луческу, про що в інтерв’ю періодично розповідають футболісти.
Незвичайні жіночі образи представлено на персональній виставці львівської художниці Галини Константюк «Портрети» в Музеї історії Києва. Жінки і дівчата на них схожі на персонажів казок і, можливо, комусь нагадають дитинство. Але за виразом їхніх очей на гарненьких лялькових обличчях — мрійливим, веселим або серйозним — можна зрозуміти, що це дійсно зображення реальних людей, написаних художницею у власній, щирій манері.
Галина Константюк народилась у Львівській області в селі Малі Підліски. У дівчини змалку виявилися здібності до малювання. Її улюбленим предметом у школі було образотворче мистецтво. Батьки завжди підтримували доньку у творчих прагненнях, і сумнівів щодо вибору професії у Галини не було.
Кожна нова вистава Класичного Художнього Альтернативного Театру — свідчення творчого зростання колективу, удосконалення професійної майстерності його акторів. Чим далі, театр ставить перед собою складніші та амбітніші завдання. Та, напевне, найскладніше було втілити у життя останній на сьогодні творчий задум театру — поставити п’єсу Вільяма Шекспіра «Гамлет».
Якщо про свої ролі у виставах «Чайка», «Собака на сіні» чи «Безіменна зірка» художній керівник КХАТу Катаріна Сінчілло мріяла ще змалку, то про те, аби зіграти Гамлета, навіть не замислювалася. І коли головний режисер театру Віктор Кошель запропонував їй узяти для нової постановки цю виставу і зіграти і в ній головну роль, то вона дуже здивувалася.
Начальник Гадяцького районного сектора ГУ ДСНС України у Полтавській області 44-річний підполковник Василь Губський, на якого державою покладено відповідальність за недопущення надзвичайних ситуацій, у тому числі пожеж, віднедавна по-справжньому подружився з деревом. Причому настільки, що назавжди змінив у власній свідомості усталену серед його підлеглих думку щодо небезпеки цього унікального природного матеріалу.
У вільний від служби час підполковник бере до рук бензопилку і починає безсистемно, як здається необізнаним, обпилювати чергову безформну колоду. Через декілька днів наполегливої роботи бензопилою з чурбака поступово проступають обриси чергового казкового героя — ведмедя, риби, вовка, собаки, лані або гномика тощо, котрі згодом займуть своє місце на просторому подвір’ї будинку родини Губських.
Наша співрозмовниця — Ніла Висоцька, поетеса, прозаїк, літературознавець і краєзнавець. Вона реанімує нашу пам’ять тим, що повертає видатні імена, доносить знання про подвижників і світочів, збуджує цікавість до них, стимулює читати їхні твори. Діяльність Ніли Василівни мимохіть спонукає пригадати сентенцію поета Йосипа Бродського, лауреата Нобелівської премії, який був змушений емігрувати із СРСР. Він колись сказав: «Є злочини гірші, ніж спалювати книги. Наприклад — не читати їх».
В особі Ніли Висоцької поєдналися скрупульозність інженера-програміста і романтичність художньої натури, неймовірна любов до рідного і пієтет до всього прекрасного і талановитого. У сукупності це і є дієвий патріотизм. Хто пам’ятає, той діє на благо сповідників «розумного, доброго, вічного».
30 ЛИПНЯ — 10 РОКІВ ВІД ДНЯ СМЕРТІ ВОЛОДИМИРА ДАХНА (1932–2006), УКРАЇНСЬКОГО ХУДОЖНИКА ТА РЕЖИСЕРА АНІМАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ
Володимир Авксентійович народився 7 березня 1932 року. Закінчив архітектурний факультет Київського інженерно-будівельного інституту (1955). Працював архітектором. Від 1960 року — у Творчому об’єднанні художньої мультиплікації студії «Київнаукфільм». Був художником першої стрічки об’єднання — «Пригоди перця» (1961).
Як режисер, зокрема, створив фільми «Що на що схоже», «Лис і дрізд», «Пригоди Парасольки» та інші. Постановник серіалу «Як козаки...», а також єдиного українського повнометражного анімаційного фільму «Енеїда» (за однойменним твором Івана Котляревського).
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.ua».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».