Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СПОРТ
ІНТРИГА ПОВЕРТАЄТЬСЯ
Після тотальної переваги «Макларена» протягом останніх трьох етапів перегонів у класі «Формула-1» багато хто пророкував, що решта сезону мине під знаком боротьби за чемпіонство двох пілотів цієї стайні — Льюїса Хемілтона та Фернандо Алонсо. Однак повернення «великого цирку» до Європи закінчилося для «Макларена» поразкою від головного конкурента в нинішній першості — «Феррарі».

Змагання за гран-прі Франції на трасі в Маньї-Кур стало тріумфальним для «Феррарі». Ще під час тренувань було помітно, що «Макларен» не готовий до восьмого етапу. І якщо Льюїс Хемілтон хоч якось намагався втрутитися в боротьбу пілотів італійської стайні, то Фернандо Алонсо не щастило. Під час другої сесії кваліфікаційних заїздів у машині чемпіона світу виникли проблеми з коробкою передач, тож іспанець мусив задовольнитися лише десятою стартовою позицією. Кваліфікацію виграв бразильський пілот «Феррарі» Феліпе Масса. Для нього це четвертий поул у сезоні і сьомий у кар’єрі. Поряд з ним розмістився лідер нинішнього сезону Хемілтон. Третє стартове місце було в Кімі Ряйкконена.
Перегони розпочалися з того, що Масса зробив все, аби його партнер по команді Ряйкконен випередив Хемілтона. Цей момент став визначальним: захопивши лідерство, два пілоти італійської стайні так і не віддали його і розіграли перемогу між собою. Не обійшлося й без характерних для старту аварій. Уже на першому повороті «Аделаїда» зіткнулися чотири боліди, якими керували Ковалайнен, Труллі, Девідсон і Льюцці. З них продовжити гонку зміг лише фін, щоправда, для цього мусив заїхати в бокси. Щодо чинного чемпіона світу Фернандо Алонсо, то напередодні змагань іспанець дозволив собі пофілософствувати з журналістами. «Нічого ще не зрозуміло,— заявив він,— немає приводу драматизувати ситуацію. Про боротьбу за титул думати рано, адже попереду ще половина сезону. Ситуація в чемпіонаті дуже складна, боротьбу між собою, як і раніше, ведуть чотири пілоти, а це надто багато. Поки що головне завдання — у кожній гонці набирати максимум очок». З останнім пунктом своєї програми Фернандо впорався не дуже добре. Відмінний старт (Алонсо опинився одразу на восьмій позиції), кілька непоганих обгонів і — чергові помилки, через які іспанець не піднявся вище сьомого місця. Загалом Гран-прі Франції вийшло доволі нудним, цікаві моменти можна перелічити на пальцях однієї руки. Неприємно вразили публіку механіки найгіршої команди чемпіонату «Спайкер». На тридцятому колі в бокси заїхав Крістіан Алберс. Із незрозумілих причин голландець залишив їх зі шлангом у бензобаку. На щастя, пожежі не виникло. Навіть боротьба за перше місце була не такою цікавою, як хотілося б. Долю чемпіонства вирішив банальний трафік. Ряйкконен заїхав у бокси пізніше за свого партнера по команді, але спромігся вискочити на трасу попереду основного пелотона. А Масса, який вирушив на дозаправку на три кола раніше, втратив важливі секунди на обгони тих учасників, які вже відстали на коло.
На прес-конференції після завершення змагань Феліпе Масса не приховував свого розчарування: «Я втратив перемогу через трафік. На першому відтинку вигравав у Кімі більш ніж чотири секунди та зберіг перевагу. На другий піт-стоп заїхав на три кола раніше за Кімі, вважав, що зможу втримати лідерство, але, повернувшись на трасу, втратив багато часу в трафіку — ефективність аеродинаміки та швидкість машини падає, коли ви їдете слідом за суперником». Таким чином, перемогу у Франції святкував Кімі Ряйкконен, Масса був другим, третю позицію посів Хемілтон. Найбільше з успіху «Феррарі» радів керівник команди Жан Тодт: «Дубль — це фантастика! Про кращий подарунок до чотирнадцятиріччя перебування на командному містку «Феррарі» я й не мріяв. Сьогодні все було ідеально. Гонщики «Феррарі» відмінно стартували і нарівні боролися між собою за перемогу, поки трафік і стратегія не схилили шальки терезів в інший бік».
Тож боротьба за чемпіонство спалахнула з новою силою. Сьогодні в Сільверстоуні 59-й чемпіонат світу перетне екватор, а фаворитів на звання найкращого гонщика планети є чимало. Після перших восьми етапів уже чотири пілоти по два рази святкували перемогу. Найстабільніший серед них — Льюїс Хемілтон — є лідером чемпіонату: 22-річний англієць має у своєму активі 64 пункти й уже на 14 очок випереджає свого партнера по стайні Фернандо Алонсо. У Філіпе Масси 47 очок, 42 — у Ряйкконена. У змаганнях за Кубок конструкторів, як і раніше лідерство утримує «Макларен», маючи в активі 114 очок, проте дубль «Феррарі» у Франції дав змогу «скудерії» помітно скоротити відставання, яке нині становить 25 пунктів.

Михайло ГЕРАСИМЕНКО
також у паперовій версії читайте:
  • НОВА КОРОЛЕВА... ЧИ СТАРИЙ КОРОЛЬ?
  • ЖЕРЕБКУВАННЯ ДЛЯ ВСІХ
  • ЩАСЛИВОЇ ДОРОГИ, «ТУР ДЕ ФРАНС»!
  • ЧАС РЕВАНШУ
  • ПЕРЕМОГА СОЧІ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».