Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СПОРТ
ПОТРІЙНА ІНТРИГА У СВІТІ МОТОРІВ
З приводу найпрестижнішого автоспортивного чемпіонату світу вже зараз можна сказати, що інтрига в боротьбі за звання переможця в класі машин «Формула-1» зберігатиметься дуже довго. Після Гран-прі Австралії, Малайзії і Бахрейну одразу троє учасників змагання мають в активі по 22 очки.

Лідерство захопили чинний чемпіон світу іспанець Фернандо Алонсо з «Макларена», перший номер «Феррарі» фін Кімі Ряйкконен і темношкірий дебютант «Формули-1» Льюїс Гемілтон, талант якого гідно оцінили в «Макларені». Лише п’ятьма пунктами поступається бразилець Феліпе Масса, який на тлі конкурентів виглядає мало не ветераном команди «Феррарі», хоча виступає за неї лише другий рік.
Гонка на трасі «Сахір» була цікавою, хоча того, що прикрашає будь-яке автоспортивне змагання — класних обгонів, здається, бракувало. Яскравий показник — чільна шістка, яка сформувалася за підсумками кваліфікаційних заїздів, зазнала тільки однієї зміни на фініші, але ж якої: Нік Хайдфельд на 32-му колі Гран-прі Бахрейну, оминаючи Фернандо Алонсо, напевно, отримав шалене задоволення від того, що зумів згадати старі «борги» Рону Деннісу.
Коли бос команди «Макларен» наприкінці 2001 року терміново шукав заміну Міці Хаккінену, то віддав перевагу Кімі Ряйкконену з команди «Заубер», а Нік Хайдфельд змушений був надалі прогресувати в межах «дозволеного» для пілотів-середняків.
Протягом кількох років Нік не мав можливості довести Деннісу, що керівник неправий — навіть «напівмертвий» «Макларен» був швидшим за «Заубер» і BMW. На автодромі «Сахір» Нік Хайдфельд, нарешті, отримав сатисфакцію — наздогнав і ефектно обігнав «Макларен», за кермом якого сидів сам дворазовий чемпіон світу! Хоча для цього німцеві знадобилося кілька сезонів, а в кокпіті «Макларена» сидить не Кімі Ряйкконен, у своїй символічності обгін був незрівнянним!
Рокіровка між Хайдфельдом і Алонсо на четвертій-п’ятій позиціях як не завадила звернути увагу на інше резонансне протистояння. Зі старту сенсаційний дебютант Льюїс Гемілтон, який за підсумками кваліфікації був другим, потужно пресингував лідера Феліпе Массу.
Можливо, чинний чемпіон світу в автоперегонах дублерів «Формули-1» (торік Льюїс виграв змагання в серії «Гран-прі-2» — учасники цього чемпіонату виступають на тих самих трасах, що й пілоти «старшої» «Формули») дотиснув би бразильця, та не найкращим чином на піт-стопі спрацювала команда. У той час, як Феліпе обслужили чітко і правильно, Гемілтона дещо затримали в боксах та ще й укомплектували його болід надто перекачаними колесами — після цього Масса пішов у відрив, який став вирішальним. Другий піт-стоп у «Макларені» провели краще, але можливість вийти на атакувальну траєкторію Льюїс Гемілтон не отримав.
На третьому місці фінішував Кімі Ряйкконен, шостим став поляк Роберт Кубіца із «Заубера», у заліковій зоні опинилися також італійці Ярно Труллі («Тойота») і Джанкарло Фізікелла («Рено»).
За Кубок конструкторів у цьому сезоні позмагаються «Макларен» (44 очки) і «Феррарі» (39). «Заубер» за три етапи спромігся на 18 пунктів.

Антон ШУЛЬГА
також у паперовій версії читайте:
  • ТЕСТ ДЛЯ РЕФОРМАТОРА
  • НІМЕЦЬКИЙ СТАТУС-КВО

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».