Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ПРОБЛЕМА
КІНО БЕЗ ПОПКОРНА
Усе більше кінотеатрів у Англії відмовляються від попкорна, що став невід’ємним атрибутом походів до культурного закладу. Вважається, що він несприятливо впливає на глядачів, знижуючи культуру їхньої поведінки, і до того ж додає проблем, пов’язаних із прибиранням приміщення.

Художній директор кінотеатру «Tricycle» Ніколас Кент висловлюється ще жорсткіше: «Це — низькопробний продукт, який заохочує отримання низькопробного задоволення. Його запах усюдисущий, від нього чимало сміття, він відволікає і дратує людей».
Через те, що з порівняно невеликої кількості кукурудзяних зерен виходить багато продукту, попкорн став найприбутковішим товаром, який продають у кінотеатрах. Залежно від ціни він приносить понад 90 пенсів на фунт проданого товару. Крім того, викликає у відвідувачів спрагу, а напої є ще одним прибутковим товаром.
Виконавчий директор «Cinema Exhibitors Association» Філ Клепп вважає: «Завдяки прибутку, що отримують кінотеатри від вартості квитків, вони стають рентабельними і без попкорна». Проте допускає, що рішення про відмову від повітряної кукурудзи треба ухвалювати поступово. «Кінотеатри, які хочуть відмовитися від попкорна, створюють модель, відмінну від усього, що було раніше в галузі. За цим, безперечно, революційним рішенням стоять переконливі фінансові причини».
Річ у тім, що число глядачів у британських кінотеатрах не змінюється останні п’ять років і становить близько 170 млн відвідин на рік.
також у паперовій версії читайте:
  • НАВІЩО ПОТРІБНА КРЕДИТНА ІСТОРІЯ?
  • БЕЗРОБІТТЯ: ВАКАНСІЇ, ЗАРПЛАТИ, ПОПИТ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».