Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
ПРОБЛЕМА
КІНО БЕЗ ПОПКОРНА
Усе більше кінотеатрів у Англії відмовляються від попкорна, що став невід’ємним атрибутом походів до культурного закладу. Вважається, що він несприятливо впливає на глядачів, знижуючи культуру їхньої поведінки, і до того ж додає проблем, пов’язаних із прибиранням приміщення.
Художній директор кінотеатру «Tricycle» Ніколас Кент висловлюється ще жорсткіше: «Це — низькопробний продукт, який заохочує отримання низькопробного задоволення. Його запах усюдисущий, від нього чимало сміття, він відволікає і дратує людей».
Через те, що з порівняно невеликої кількості кукурудзяних зерен виходить багато продукту, попкорн став найприбутковішим товаром, який продають у кінотеатрах. Залежно від ціни він приносить понад 90 пенсів на фунт проданого товару. Крім того, викликає у відвідувачів спрагу, а напої є ще одним прибутковим товаром.
Виконавчий директор «Cinema Exhibitors Association» Філ Клепп вважає: «Завдяки прибутку, що отримують кінотеатри від вартості квитків, вони стають рентабельними і без попкорна». Проте допускає, що рішення про відмову від повітряної кукурудзи треба ухвалювати поступово. «Кінотеатри, які хочуть відмовитися від попкорна, створюють модель, відмінну від усього, що було раніше в галузі. За цим, безперечно, революційним рішенням стоять переконливі фінансові причини».
Річ у тім, що число глядачів у британських кінотеатрах не змінюється останні п’ять років і становить близько 170 млн відвідин на рік.
також у паперовій версії
читайте:
- НАВІЩО ПОТРІБНА
КРЕДИТНА ІСТОРІЯ?
- БЕЗРОБІТТЯ: ВАКАНСІЇ,
ЗАРПЛАТИ,
ПОПИТ
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».