Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СПОРТ
ВИПРОБУВАННЯ НЕГОДОЮ
Наступний етап «Формули-1» — Гран-прі Сінгапура обіцяє стати неймовірно ефектним. Принаймні, якщо вірити місцевим синоптикам, які прогнозують, що гонка проходитиме під акомпанемент сильного вітру, грози та тропічної зливи, що ще більше ускладнить завдання пілотів, котрі проводитимуть першу нічну гонку в історії «Формули-1».

Тому, якщо прогнози підтвердяться, гонка стане справжнім випробуванням для пілотів. Гонщики висловлюють побоювання, що світло прожекторів, які освітлюють трасу, відбиватиметься у краплях дощу і створюватиме додаткові проблеми. Крім цього, існує безліч чинників, котрі позначаться на звичному житті пілотів. Наприклад, якщо зазвичай гонщики вважають за краще приїжджати на трасу раніше, то цього разу вони зволікатимуть з прильотом до Сінгапура до останнього. Не пощастило і глядачам — задля безпеки організатори заборонили брати з собою рюкзаки та парасольки. Однак це не зменшило ажіотажу — всі квитки на гонку вже продано.
Цікаво, як себе проявить переможець попереднього етапу німець Себастьян Феттель з «Торо Россо», який після виграшу поул-позішн сенсаціно переміг у гонці в Монці. Цікаво, що італійський гімн уперше звучав у цьому місті не на честь «Феррарі» — першу в своїй історії перемогу здобула італійська команда «Торо Россо» (яка недавно була традиційно аутсайдерською «Мінарді»). А 21-річний Феттель став наймолодшим переможцем етапу Королівських перегонів. «Неймовірно! За всю гонку не виникло жодних проблем, тим більше в мене була відмінна стратегія. Гадаю, це — найкращий день у моєму житті. Важко навіть висловити свої емоції. Хочу подякувати команді, яка виконала чудову роботу. Хто б міг подумати, що ми будемо настільки сильними?» — заявив Феттель. Того дня через дощ, який посилився перед початком Гран-прі Італії, стан траси змінився, тому, щоб уникнути можливих проблем, старт відбувся за машиною безпеки. Перший обгін у Гран-прі Італії-2008 здійснив на сьомому колі Фернандо Алонсо. Він випередив Тімо Глока. Потім Култхард пройшов Фізікеллу. А Феттель потихеньку почав відриватися від другого місця Ковалайнена. Хемілтон протягом десяти кіл тримався за Ряйкконеном, а коли успішно його атакував, то без проблем минув і Хайдфельда, потім Глока, Кубіцу, Алонсо, Труллі, Росберга. Отак потихеньку підібрався він до Феттеля, але стратегічний прорахунок команди «Макларен» не дав змоги Хемілтону поборотись за перемогу. На єдиному запланованому піт-стопі британцю поставили дощовий комплект гуми, хоча траса почала підсихати. Тому, щоб не втратити більшого, довелось ще раз заїхати у бокси — змінити комплект гуми на перехідний. Отже, тактика двох піт-стопів, якою скористалась більшість гонщиків, коли на останній ділянці боліди їхали на гумі для невеликого дощу, виявилась найоптимальнішою у цій гонці. Ряйкконен, котрий наприкінці гонки ставив нові рекорди кола один за одним, не зміг пробитися хоча б у вісімку. Уеббер і Хемілтон доторкнулися один до одного, але змогли уникнути пошкоджень. А от Култхарду після зіткнення з Накаджимою довелося їхати у бокси і змінити переднє антикрило.
Таким чином, Масса впритул наблизився до лідируючої позиції Хемілтона у боротьбі за чемпіонський титул. Кімі Ряйкконен знову непереконливий — відставання від Хемілтона, Масси і Кубіци зросло, навіть Нік Хайдфельд починає наступати на п’ятки. Загострилась боротьба і за Кубок конструкторів — «Макларен» скоротив своє відставання від «Феррарі». «Рено» наздогнали «Тойоту» у боротьбі за четвертий рядок. А «Торо Россо» обігнала «батьківську» «Ред Булл»!
До того ж, стало відомо, що апеляційний суд відхилив протест «Макларена» на рішення стюардів на Гран-прі Бельгії. Подібне рішення означає, що Хемілтон залишається з 78 очками проти 77 у Масси лише за чотири гонки до завершення сезону. Якби протест був задоволений, у британця була б перевага у сім очок.
також у паперовій версії читайте:
  • ПЕРЕМОЖНА СЕРІЯ «СОКОЛА»
  • ПОРАЗКА СЛІДОМ ЗА ФІАСКО
  • СЕЗОН АЛЬБЕРТО КОНТАДОРА
  • УКРАЇНА ПОВЕРТАЄТЬСЯ ДО ЕЛІТИ
  • ДОЛЯ ЄВРО-2012 — У РУКАХ УЄФА

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».