Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СПОРТ
НЕСТАБІЛЬНІСТЬ ТРІУМВІРАТУ
Майже фантастична для світу «Формули-1» ситуація, коли на екваторі дистанції чемпіонату змагання пілотів очолили одразу троє гонщиків, не могла тривати довго. Потрійне лідерство Льюїса Гемілтона, Феліпе Масси і Кімі Ряйкконена могло б зберегтися лише в тому разі, якби вони разом не доїхали до фінішу Гран-прі Німеччини або фінішували поза очковою зоною. Ситуація, погодьтеся, малоймовірна.

Британський пілот команди «Макларен» Льюїс Гемілтон був першим на автодромі в Хоккенхаймі від початку тренувальних заїздів. Темношкірий гонщик показав найкращий час і під час першої вільної практики в п'ятницю, і в другій тренувальній сесії. Статус фаворита він підтвердив ще й у суботніх кваліфікаційних заїздах, хоча зробити це було дуже непросто. До останніх секунд лідирував бразильський пілот «Феррарі» Феліпе Масса, а Гемілтон здобув право на поул-позишн буквально «на прапорці». «Через вітер умови кваліфікації стали надто складними, тож іноді було дуже важко залишатися на траєкторії, — згадує Гемілтон. — Команда провела чудову роботу, щоб пристосувати машину до таких умов і добре її підготувати. Ми були швидкими і стабільними протягом всього вік-енду, у нас добрий темп, і я впевнений у завтрашньому дні».
Льюїсу не довелося розчаровуватися самому і розчаровувати власних прихильників. Реальну конкуренцію на старті йому міг скласти хіба що Масса, оскільки на третій позиції стартового поля перебував партнер по команді «Макларен» Хейкі Ковалайнен, а ще один конкурент з команди «Феррарі» Кімі Ряйкконен за результатами кваліфікації був тільки шостим. Тож стартував британець без ускладнень і без особливих проблем проїхав 67 кіл лідером.
Лише аварія Тімо Глока з команди «Тойота» змусила гонщиків провести кілька кіл за машиною безпеки, що дало можливість нівелювати часові розриви, але й після рестарту Льюїс Гемілтон був бездоганним. На друге місце з сімнадцятого спромігся піднятися Нельсіньйо Піке, для якого цей подіум став першим у кар'єрі. Масса фінішував третім, Ряйкконен — тільки шостим.
У загальному заліку Гемілтон одноосібно вийшов уперед, та навряд чи мінімальна перевага стане вирішальною. Тепер в активі британця 58 очок, 54 стало у Феліпе Масси, 51 — у Кімі Ряйкконена. Не варто забувати і про пілотів команди БМВ-«Заубер» Роберта Кубіцу (48 очок) і Ніка Хайдфельда (41). У Кубку конструкторів перед веде, як і раніше, команда «Феррарі» — 105 пунктів, та конкуренти вже неподалік — 89 очок у БМВ-«Заубер», 86 — у «Макларена».
Наступний етап чемпіонату світу з автоперегонів у класі машин «Формула-1» прийматиме Угорщина. Гран-прі цієї країни відбудеться третього серпня.
також у паперовій версії читайте:
  • ЧЕМПІОНА ЗУПИНЯЄ «ЛЬВІВ»
  • СЕКРЕТ «ТАВРІЇ»: ЯК УТОПИТИСЯ НА БЕРЕЗІ
  • НАПРЯМ — НА ОКОЛИЦЮ ЄВРОПИ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».