Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ТЕХНІКА
КУДИ ЛІТАТИ НАЙБЕЗПЕЧНІШЕ
Дослідницьке бюро нещасних випадків JACDEC установило, що Африка залишається найнебезпечнішим регіоном для авіаперевезень, повідомляє Укрінформ із посиланням на німецький журнал «Aero International».

Однак найбільша кількість жертв на рахунку азійсько-тихоокеанського регіону: за кілька минулих років тут сталося 34% випадків зі смертельним наслідком. Це на тлі збільшеної інтенсивності польотів у Європі й Північній Америці, де безпека авіаперевезень зростає: торік у Європі не сталося жодної авіакатастрофи з людськими жертвами.
Щодо Чорного континенту, то за даними JACDEC, картина тут неоднорідна. Третину держав Африки, такі як ПАР, Ефіопія, Ботсвана, Замбія, Малі, Мадагаскар і Намібія можна назвати безпечними щодо авіаперевезень: за останні 15 років тут не було жодної катастрофи з людськими жертвами. «Водночас рік за роком із регулярністю, що лякає, у Судані, Анголі та Демократичній Республіці Конго пасажири гинуть через падіння літаків і вертольотів»,— пише «Aero International». Значно поліпшилася, за даними JACDEC, ситуація у Нігерії: минулоріч тут не загинула жодна людина. Головною причиною гнітючої картини в африканських країнах Aero International вважає зношений парк повітряного транспорту та погану роботу наземних служб.
У Північній Америці торік загинуло дві особи, це можна вважати найвдалішим роком для США та Канади, адже ці дві держави займають третину обсягу світових авіаперевезень.
На закінчення журнал наводить дані JACDEC про 60 найбезпечніших авіакомпаній світу за минулі 35 років. Чотири компанії, що очолюють цей список, залишаються найбезпечнішими досі: з 1973-го не було зафіксовано жодного випадку, що призвів до людських жертв, з літаками заснованої 1922 року австралійської Quantas, Finnair, що з’явилася на рік пізніше, Cathay Pacific (Гонг Конг) 1946 року та ізраїльської El Al (1948 р.). До дев’ятки найбезпечніших компаній входять два так званих «лоу-костери» — ірландської Ryanair та німецької Air Berlin.
Раніше вважалося, що бюджетні авіакомпанії не можуть гарантувати високий рівень безпеки польотів, як найбільші світові «монстри». Однак від моменту заснування з літаками «лоу-костерів» (Air Berlin існує з 1979 року) не сталося жодної катастрофи з трагічними наслідками.
Список шістдесяти найбезпечніших авіакомпаній світу замикають Turkish Airlines, бразильська ТАМ, Pakistan International Airlines, тайваньська China Airlines та Air India.
також у паперовій версії читайте:
  • ГОНИТВА ЗА «ІДЕАЛЬНОЮ» ЗБРОЄЮ
  • ПАЛЬНЕ ДЛЯ АВТІВКИ З... СОЛОМИ
  • КИШЕНЬКОВИЙ ПРИНТЕР

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».