Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ПОРИ РОКУ: ЛІТО
СЕЗОН ЧИСТОГО НЕБА
«Міжнародні авіалінії України», які є одним з провідних вітчизняних повітряних перевізників, розпочали літню навігацію 2007 року не лише з певними позитивними змінами у розкладі регулярних маршрутів, а й з поповненням флоту середньомагістральним «Боїнгом-737», котрий став 14-им лайнером цього типу в літаковому парку компанії. На черзі — отримання наступного літака.

Плюс Тбілісі
Що ж до міжнародних маршрутів «МАУ», які з’єднують Україну з багатьма аеропортами країн Західної, Центральної і Північної Європи, Близького Сходу та деяких інших регіонів, то в цьогорічній літній навігації авіакомпанія робить акцент передовсім на збільшення частоти (тобто кількості польотів) на уже виконуваних рейсах. Зокрема, до п’ятьох на тиждень доведено кількість польотів на рейсах Київ-Мадрид і Київ-Брюссель (рік тому їх було по чотири), до чотирьох разів на тиждень — на напрямі Київ-Кувейт (було три). А на маршруті, який з’єднує між собою столиці України і Великої Британії, цього літа виконуватимуться щотижня по десять польотів.
Але самим лише збільшенням частоти рейсів «Міжнародні авіалінії України» не обмежуються. Як повідомила кореспондентові «Демократичної України» прес-секретар авіакомпанії Євгенія Сацька, новинкою нинішньої літньої навігації стане регулярний рейс між столицями України і Грузії, котрий, як очікується, відкриють у червні.
Тепер пасажирів між Києвом і Тбілісі перевозять «Грузинські авіалінії» («Georgian Airlines») та «Українсько-середземноморські авіалінії». Оцінки пасажиропотоку на цьому маршруті (у тому числі й транзитників, які прямують з Грузії через столицю України до різних європейських країн і до Росії та у зворотних напрямах) свідчать про те, що на трасі Київ-Тбілісі-Київ попит на автоперевезення зростатиме.
Польоти лайнерів «МАУ» до різних європейських аеропортів здійснюються не тільки рейсами, виконуваними із столичного «Борисполя». У літній навігації-2007 розширюються можливості для повітряних подорожей у Західну Європу і з деяких інших українських міст. Тут можна назвати, наприклад, такі щоденні рейси як Донецьк-Відень і Львів-Відень, а також Сімферополь-Франкфурт (тричі на тиждень) та Харків-Відень (шість разів на тиждень).
У літньому розкладі є й чимало рейсів спільної експлуатації (соde-share flight), виконуваних «МАУ» разом з іншими авіакомпаніями — за код-шеринговими угодами (коли на тому чи іншому напрямі працюють літаки одного з двох партнерів, а квитки на такий рейс реалізують, згідно з домовленостями, обидва авіаперевізники). Прикладами подібної співпраці в літній навігації-2007 можуть бути, скажімо, рейси «МАУ» спільно з фінською авіакомпанією «Finnair» — за маршрутом Київ-Гельсінкі-Копенгаген, разом з австрійською «Аustrian airlines» — Київ-Відень-Мілан та Київ-Відень-Брюссель, спільно з авіакомпанією «Аdria» — Київ-Любляни (Словенія), разом з італійською «Аlitalia» — прямий рейс Київ-Мілан. Розвивається й програма чартерних перевезень.

Лівійські варіанти
Окремо слід сказати про нинішню ситуацію на повітряних трасах між столицями України та Лівії — держави на півночі Африки. Два з половиною роки тому авторові цих рядків довелося бути серед пасажирів лайнера, котрий відкривав новий для «МАУ» прямий регулярний рейс за маршрутом Київ-Триполі-Київ. Тепер ця авіакомпанія на напрямі між Києвом і Триполі обмежується код-шеринговим рейсом, виконуваним спільно з австрійською «Аustrian Airlines»,— з Києва через Відень до Триполі і, відповідно, у зворотному напрямі — також через столицю Австрії.
Чому ж «МАУ» відмовилася від свого прямого (тобто без проміжних посадок) рейсу між столицями України та Лівії і перейшла на маршрут Київ-Відень-Триполі? Адже лівійська авіакомпанія досі експлуатує свій прямий рейс Триполі-Київ-Триполі. Чим зумовлена подібна непаритетність?
Президент «МАУ» Юрій Мірошников роз’яснює, що відкласти до кращих часів експлуатацію прямого рейсу Київ-Триполі-Київ «Міжнародні авіалінії України» були змушені через певні економічні причини та деякі інші фактори.

Туризму — двосторонній рух
Директор «МАУ» з комерційної діяльності в Україні Дмитро Шинкарчук зосереджує увагу на проблемах, які постають перед авіаперевізниками, з огляду на те, що в нашій країні треба зробити дуже багато для того, аби успішно розвивався не тільки «виїзний» туризм (коли українські громадяни подорожують світом), а й «в’їзний», здатний привабити в Україну якомога більше гостей з-за кордону. У нас є що показати іноземним туристам, але тутешня інфраструктура (сервіс) все ще залишає бажати кращого. Проте,— каже Дмитро Миколайович,— не чекаючи кращих часів, «МАУ» створила, поки що тільки в Києві, Львові та Сімферополі, віртуальне туристичне агентство «Раnоrama Tours». Воно покликане активізувати потік тих пасажирів, хто може й хоче відвідати Україну,— скажімо, на уїкенд чи на більший термін — з різних держав Європи, Близького Сходу та інших регіонів.

Дещо про тарифи
Віце-президент «Міжнародних авіаліній України» з продажу і маркетингу Сергій Фоменко зазначає, що минулого року загальна кількість пасажирів, перевезених компанією, зросла приблизно на 17% порівняно з 2005-м. Водночас Сергій Вікторович наголошує, що цей процентний показник виявився дещо меншим, ніж був у 2005-му порівняно із 2004-м, коли приріст кількості перевезених пасажирів становив 24 відсотки. І все ж авіакомпанії вдалося завершити 2006-й з прибутком, хоча його обсяг (через складну ситуацію на ринку повітряних перевезень) був меншим, ніж сподівалися.
А президент компанії Юрій Мірошников зауважує, що «Міжнародним авіалініям України» (як і багатьом іншим вітчизняним авіаперевізникам) доводиться діяти у вельми непростих умовах, що склалися в галузі. З одного боку, під впливом посиленої конкуренції між авіакомпаніями різних країн, що діють на цьому ринку,— «МАУ» змушене час від часу знижувати ціни на повітряні перевезення. З іншого боку, це відбувається на тлі того, що більшість постачальників «МАУ» не зазнають у своїх сферах жорсткої конкуренції, а тому прагнуть автоматично переносити на авіакомпанії коливання своїх цін (ясна річ, збільшуючи відповідні тарифи). Це стосується, зокрема, і перманентного зростання цін на авіаційне паливо, і збільшення платежів за обслуговування літаків в аеропортах та за навігаційні послуги під час польоту над територією України. Незважаючи на все це, «МАУ» намагається постійно поліпшувати якість обслуговування пасажирів у повітрі й на землі, залишаючи на високому рівні надійність і безпеку польотів.

Вадим ФЕЛЬДМАН
також у паперовій версії читайте:
  • ДО КУЛЬБАБИ — З ПОВАГОЮ
  • РУКАВ-ЛІХТАРИК ПОВЕРТАЄТЬСЯ, або У МОДИ СВОЇ ПРИМХИ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».