Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СУСПІЛЬСТВО
СКІЛЬКИ КОШТУЮТЬ ПОЛІТИЧНІ ТЕЛЕГАСЛА...
Найбільше коштів від початку виборчої кампанії на політичну рекламу витратили Партія регіонів, Народний блок Литвина, Партія екологічного порятунку «Еко+25%», блок «Наша Україна» та партія «Віче». Таку інформацію оприлюднили представники коаліції громадських організацій України «Свобода вибору», які провели дослідження у період з 26 листопада 2005 року до 17 лютого 2006 року у рамках проекту «Громадський моніторинг фінансування парламентських виборів 2006 року».

Як зазначила керівник проекту «Політична реклама» Ганна Ярова, за названий період Партія регіонів витратила 25 мільйонів 655 тисяч 525 гривень, Народний блок Литвина — 23 мільйони 254 тисячі 538, партія «Еко+25%» — 21 мільйон 443 тисячі 406, блок «Наша Україна» — 12 мільйонів 243 тисячі 124, партія «Віче» — 9 мільйонів 727 тисяч 788 гривень.
До першої десятки також потрапили Опозиційний блок «Не так!» (понад чотири мільйони), блок «ПРП-Пора» (три з половиною мільйони), БЮТ (1,8 мільйона) і «Громадський актив Києва» (1,7 мільйона гривень).
Керівник проекту «Експертний аналіз видатків партій на виборчу кампанію» Ігор Макаров назвав однією з основних тенденцій цьогорічної виборчої кампанії децентралізацію фінансових потоків, що обумовлено одночасним проведенням парламентських і місцевих виборів. Крім цього, він зазначив, що порівняно з президентською кампанією можна констатувати оптимізацію і раціоналізацію структури фінансування виборів 2006 року і перехід фінансування повністю на «ринкові основи».
Ігор Макаров також прогнозує, що, зважаючи на диверсифікацію між центральними структурами виборчих об'єднань і регіонами, між деякими учасниками виборчої кампанії, враховуючи її масштабність та інтенсивність, а також використання «тіньових» вкладів, загальна сума видатків цьогорічної виборчої кампанії сягне 10 мільярдів доларів.

...І ЧОГО ВОНИ ВАРТІ ВЗАГАЛІ?
Цьогорічна політична рекламна кампанія порівняно з минулою президентською є значно чистішою і професійнішою. Таку думку висловив директор Інституту політики Микола Томенко під час засідання «круглого столу» на тему «Політична реклама на виборах 2006 року».
Він зауважив, що основною помилкою багатьох замовників і виробників реклами є те, що вони «повертаються назад» і акцентують увагу виборця на минулих подіях, які вже стали історією.
Водночас пан Томенко висловив думку, що у нинішній виборчій кампанії політична реклама відіграватиме другорядну роль, оскільки виборець через політичні телеролики не отримує відповіді на серйозні питання, які його цікавлять. За його словами, нинішньому виборцю замало «обіцяти 3500 гривень заробітної плати і 25% доплат». «Рівень освіченості політики зріс, а рівень спілкування з політиками не адекватний вимогам виборців»,— сказав Томенко.
Він також зазначив, що політики мають зрозуміти, що «виборча компанія — це не конкурс реклами, оскільки можна виграти конкурс реклами, але програти вибори».
Учасники засідання, а це представники ЦВК, політичних партій та політологи, дійшли думки, що основною тенденцією цьогорічної політичної рекламної кампанії є те, що політичні сили пропонують виборцям обрати певний бренд, обличчя, персону, а не якусь ідею чи певну програму. Загалом же, за їхніми словами, політична реклама швидше несе зворотний ефект і дратує виборців, бо містить великий відсоток антиреклами.
також у паперовій версії читайте:
  • «ЕЛІТА-ЦЕНТР» «НАГРІЛА» ІНВЕСТОРІВ НА 400 МІЛЬЙОНІВ
  • ЗАТВЕРДЖЕНО ФОРМУ І ЗМІСТ ВИБОРЧИХ БЮЛЕТЕНІВ
  • ЦВК: ЩЕ ДВОМА КАНДИДАТАМИ МЕНШЕ
  • НОВІ АКЦЕНТИ ВСЕСВІТНЬОГО ФОРУМУ УКРАЇНЦІВ
  • СПОЧАТКУ — ДЕНОНСАЦІЯ, ПОТІМ — КОАЛІЦІЯ
  • ЗВАРИЧ: ТИМОШЕНКО ПРОСТО ПОГАРЯЧКУВАЛА

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».