Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СУСПІЛЬСТВО
РЕКЛАМУЮТЬ НЕ ПАРТІЇ, А ПЕРСОНИ
Рейтинг уваги до Віктора Ющенка з боку десяти провідних українських телеканалів, у тому числі УТ-1, «1+1», «Інтер», «Новий канал», ICTV, СТБ, наразі безпрецедентний, тобто два з п'яти повідомлень на тему виборів присвячені Президентові України, причому 40 відсотків повідомлень — синхрон. Такого не було і щодо генерального секретаря ЦК КПРС Леоніда Брежнєва за часів СРСР.

Ці дані, повідомляє кореспондент Укрінформу, оприлюднені, серед іншого, на зустрічі, що завершилась у Харкові у місцевому Незалежному прес-центрі «Вибори-2006», з прибулими з Києва представниками Міжнародного добродійного фонду «Академія Української Преси». Як відомо, цей фонд проводить в рамках проекту ОБСЄ моніторинг політреклами в українських ЗМІ у контексті виборів.
Дані навів керівник проекту, доктор філософських наук Валерій Іванов. Приміром, нині понад 70 відсотків реклами присвячено не партіям, а політичним персонам. Якщо донедавна лідером політреклами був блок «Наша Україна», то сьогодні найчастіше презентує себе через своїх лідерів Партія регіонів. Моніторинг ЗМІ, проведений у рамках проекту, показав також збільшення антиреклами та іронічно-негативного уявлення про учасників нинішньої передвиборної гонки.
«Мета наших досліджень,— говорить Валерій Іванов,— привернути увагу громадськості до дотримання журналістського стандарту об'єктивності.
Суспільство має знати, яким інформаційним каналам можна довіряти. Згідно із законом, у новинах не повинно бути політреклами, але вона є. Наші дослідження цікавлять конкретні структури: ті ж виборчі комісії, а також незалежні організації, на зразок створеної недавно у Києві громадської медіа-ради з питань діяльності ЗМІ у період виборів.
Харків став першим обласним центром країни, де відбулася презентація результатів моніторингу ЗМІ в рамках проекту ОБСЄ. До початку березня подібні зустрічі з регіональними журналістами відбудуться в обласних центрах Сходу і Заходу України».
також у паперовій версії читайте:
  • ЗАЛИШИЛОСЯ ЗНАЙТИ КОНСЕНСУС
  • «ЗАГУБЛЕНІ» ВИБОРЦІ
  • СТВОРЕНО ЩЕ ОДНУ КОМІСІЮ
  • ПРИЄМНА НОВИНА ПРО ПЕНСІЇ Й ЗАРПЛАТИ
  • ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ — ЗА ПОВНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ «РОСУКРЕНЕРГО»
  • ДОЖИВЕМО ДО СПРАВЕДЛИВОГО СУДОЧИНСТВА?

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».