Шановні читачі! 15 червня 2018 року газеті "Демократична Україна"
(до жовтня 1991р. - "Радянська Україна") виповнилося 100 років!
У «Карась Галереї» — виставка Віктора Покиданця The Box, повідомляє i-pro.kiev.ua. В основі проекту — використання образу сірникової коробки як носія візуальних і текстових стереотипів, який має більший тираж, ніж будь-який інший друкований носій (журнал, книга, афіша тощо). Сірники є об’єктом, що повсякденно супроводжує людину: на кухні, у господарстві, в кишені як необхідна деталь існування та уособлення комфорту, тепла, приготування їжі, зрештою, світла і вогню.
Автор посилює образ сірникової коробки — монументалізує її, підносячи до статусу мистецького твору, що виставляється відомим художником у професійній галереї. Жанр об’єкта-скульптури зберігає незмінними властиві сірниковій коробці невигадливий дешевий друк на грубому картоні, її лаконічну та утилітарну форму.
Автомобіль для багатьох — звичний спосіб пересування, а от дехто вбачає у ньому набагато більше — поєднання швидкості, руху та драйву. Квартет творчих особистостей, що складається з двох художників і двох фотографів, представляє у виставковій залі Будинку архітектора спільний проект «Драйв: люди та автомобілі», наочно ілюструючи нестримне людське прагнення до руху та змін.
Художниккарикатурист Геннадій Михеєв створює дотепні й оригінальні шаржі на зірок світового мистецтва та інших відомих людей. Через ці образи він передає своє художнє світосприйняття. Рух є для нього синонімом життя, тому що без руху неможливо досягнути мети, а швидкість і позитивні емоції асоціюються з червоним Ferrari.
У Києві нещодавно з’явився новий україномовний театр «Нова сцена» (New Stage), який представив глядачам свою першу виставу «Щойно одружені» (Just Married).
«У кожного свій шлях до театру і свої з ним взаємини. Особисто ми зрозуміли, що для нас театр — не просто розвага, не час дозвілля і вже зовсім не якась конкретна будівля. Це те, чим хочеться займатися, до чого весь час повертаєшся думками і що хочеш робити для інших.
Ми намагалися створити якісний театральний продукт, повноцінну виставу з професійною режисурою, акторською грою та сценічним оформленням. Наше завдання — зробити глядачів добрішими, мудрішими, щасливішими, щоб самим стати такими разом із ними», — розповів режисерпостановник Ігор Матвіїв.
Сміливий крок назустріч кіно зробили у Київському національному академічному театрі оперети. Тут відбулася прем’єра концерту «Музика з кінофільмів. Дубль 1», в якому звучали улюблені мелодії.
«Сьогодні ми поєднали в одному концерті два види мистецтва — кіно і театр, які неможливо уявити один без одного. Пропонуємо глядачеві музику з українського кіно, фільмів радянської доби, а також голлівудських картин. У концерті представлено як комедійне, так і драматичне та сентиментальне кіно. Це — справжня лабораторна робота, адже непросто знайти самі музичні твори до кінофільмів, потім потрібно зробити аранжування, досягти потрібного звучання.
У нас уже є матеріали до кількох наступних кіноконцертів. Не буду поки відкривати всіх таємниць, лише зазначу, що один із відділів майбутнього концерту буде повністю присвячений українському кіно. Даруємо свою любов глядачеві.
Днями в ексклюзивному інтерв’ю для «Демократичної України» директор Національного антарктичного наукового центру Валерій Литвинов розповів авторові цих рядків про події, які на минулому тижні сталися на острові Галіндез та у навколишніх акваторіях 5–8 квітня.
Там, у несприятливих погодних умовах на морі й при складній льодовій ситуації у протоках між островами, відбувалися непрості розвантажувальні та інші операції перезмінки українських антарктичних експедицій — 20-ї, яка протягом року (2015–2016) відпрацювала на станції «Академік Вернадський», і 21-ї, котра на зафрахтованому аргентинському судні «Ушуая» прибула у той регіон Західної Антарктики.
Укриття, зведене над зруйнованим реактором восени 1986-го, з роками почало руйнуватися: через шпаринки, що з’явилися в ньому, час від часу проникала радіація. Якщо не вжити відповідних заходів, то дах укриття може перетворитись у таке собі решето! Що тоді буде — здогадатись неважко: на дні енергоблоку і досі міститься майже 90 відсотків ядерного палива, яке там було у квітні 1986-го...
Тож на початку 2000х років було ухвалено рішення про спорудження нового укриття. Оскільки нашій державі подібні проекти не під силу, то звернулися по допомогу до інших країн світу і міжнародних організацій. Це питання довго мусувалося, але, врештірешт, у березні 2004го, Європейський банк реконструкції і розвитку оголосив тендер на проектування, будівництво і введення в експлуатацію нового саркофага.
26 КВІТНЯ — ДЕНЬ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ ТРАГЕДІЇ
У ТАКІ КВІТНЕВІ ДНІ, 30 РОКІВ ТОМУ, СТАЛАСЯ НАЙБІЛЬША В ІСТОРІЇ
ЛЮДСТВА ТЕХНОГЕННА КАТАСТРОФА — ЧОРНОБИЛЬСЬКА
Вчених «не почули»
Будівництво Чорнобильської атомної станції, яку тоді називали «об’єктом № 1 у народному господарстві Української РСР», розпочалося на початку 70-х років. На той факт, що усього за 110 кілометрів розташований багатомільйонний Київ, партійно-радянська номенклатура, яка давала «зелене світло» на спорудження, не звернула уваги. Були, правда, окремі вчені, які виступали проти, але їх «не почули». Навіть президента Академії наук України Бориса Патона, який у своїх записках, адресованих Володимиру Щербицькому, обґрунтовано доводив «недоцільність появи під Києвом такого небезпечного об’єкта».
На нинішній рік Нацбанк має амбітні плани. Зокрема, планує завершити перехід до режиму інфляційного таргетування до кінця 2016-го. Фахівці НБУ розраховують, що перехід до такого режиму дозволить створити середовище, в якому інфляція не буде приводом для занепокоєння бізнесу й населення, адже довіра до гривні відновиться, реальні доходи громадян і бізнесу не зменшуватимуться внаслідок зростання цін.
Фахівці НБУ обіцяють пильно стежити за статистичними даними, аби бути певними, що інфляція уповільнюється за планом — 12%, плюсмінус 3% — на кінець цього року. Якщо інфляційні очікування будуть добре «заякореними», інфляційні ризики послабляться, а стабільність валютного ринку посилюватиметься, Нацбанк планує поступово пом’якшувати монетарну політику, аби сприяти економічній активності. До того ж регулятор має намір поступово послаблювати й знімати валютні обмеження.
Минуло трохи більш ніж місяць відтоді, як на вулиці двох найбільших міст Полтавщини — Полтави та Кременчука вийшли наряди нової патрульної поліції. Відтепер спокій полтавців та кременчужан щодня оберігають по два десятки поліцейських автопатрулі, котрі постійно курсують вулицями міст на новеньких іномарках. Для декого з містян це здається справжнім дивом, адже останніми роками вулиці обласного центру та наддніпрянського міста правоохоронці майже не патрулювали.
Нова поліція — нові умови служби
Полтавці, яких своєю присутністю у громадських місцях міліціонери не балували, на появу на вулицях поліції відреагували порізному. Одні щиро раділи тому, що автопатрулі раз у раз проїжджають вулицями, і «копи» пильнують порядок. Не секрет, що лише сама поява на вулиці поліцейської машини стає стримуючим чинником для місцевих розбишак та гарантує бодай якусь безпеку на наших вулицях.
Китай поширює вплив у Центральній Азії. Відступ Росії з Центральної Азії відбувався б навіть у разі відсутності конфронтації із Заходом. Це меншою мірою питання бажань, а більшою — різниці потенціалів.
Китайські гроші видно на кожному кроці, і президенти колишніх радянських республік беруть у Китаю кредити, за які китайські фірми будують їм дороги руками своїх же робітників. А одночасно сотні тисяч узбеків, таджиків, казахів і киргизів шукають роботу в Росії, бо не можуть знайти її вдома.
Із Центральної Азії дедалі більше сировини продається в Китай. І з цієї точки зору вектор змінюється, ще кілька років тому майже весь транзит нафти і газу йшов через Росію. Альтернативи не було, окрім труби через Росію. Туркмени мали лише один газопровід невеликої потужності через Іран.
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.ua».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».