Пам'ять
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Понедiлок Вересень 29, 2014

"ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА", архiв новин за 2012 рiк.

ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-6198717-6']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); КУЛЬТУРА
ФЕНОМЕНАЛЬНИЙ УСПІХ 17-РІЧНОГО ПІАНІСТА
Четвертий концерт циклу, «32 сонати Бетховена», на відміну від попередніх трьох, проводили не у Малому залі Національної музичної академії імені П. Чайковського, а у Великому залі, де твори класика виконували не кілька музикантів (зазвичай кожний грав по одній сонаті), а один.

Це — студент першого курсу НМАУ Ілля Зуйко, який навчається в класі педагога Анатолія Гудька.
Попри те, що ім’я цього юного піаніста мало кому відоме, у залі не було вільних місць. Привабила велику кількість шанувальників класичної музики програма, до якої увійшли п’ять фортепіанних сонат Л. Бетховена. Перші три з них — найпопулярніші й найвідоміші — соната № 8 до мінор «Патетична», соната № 14 до дієз мінор «Місячна» і соната № 23 фа мінор «Аппасіоната», які Ілля Зуйко виконав у першому відділенні концерту блискуче, емоційно і натхненно, продемонструвавши чудову техніку, вражаючу якість звуку, почуття міри і смаку.
У другому відділенні концерту піаніст не менш вражаюче зіграв ще два твори: сонату № 28 ля мажор і сонату № 32 до мінор, після виконання яких його довго не відпускали зі сцени вдячні слухачі.
Як розповів після виступу юний піаніст, він з шести років почав учитися гри на фортепіано у Керченській школі мистецтв під керівництвом Ольги Григор’євої. Ще під час навчання у рідному місті брав участь у міжнародних дитячих конкурсах, отримав Гран-прі на конкурсі «Мініатюра в російській музиці», переміг на конкурсі «Моцарт-вундеркінд» у Австрії.
Від 2007 року Ілля продовжив навчання у Київській середній спеціальній музичній школі-інтернаті імені М. Лисенка, де займався під орудою Анатолія Гудька, а нинішнього року став студентом КМАУ імені П. Чайковського.
Ще у 2008 р. він вразив присутніх глибиною виконання на конкурсі пам’яті Володимира Горовиця, де отримав першу премію у молодшій групі. За два роки на Міжнародному конкурсі Володимира Крайнєва у Харкові став володарем першої премії у старшій групі. А торік його вітали як переможця ще на двох міжнародних конкурсах.
У лютому наступного року Ілля братиме участь у заключному концерті циклу «32 сонати Бетховена», де зіграє знамениту сонату № 29 «Хаммер-клавір» — найскладнішу у технічному плані з-поміж усіх сонат цього композитора.
На запитання, що є для нього музика, він відповів:
— Музика для мене — духовна їжа, яка покликана підносити людину над земними проблемами, а Бетховена я сприймаю як соціального композитора, котрий втілив у музиці драму людини, поривання її душі у цьому світі, боротьбу з випробуваннями долі.
також у паперовій версії читайте:
  • УКРАЇНСЬКА ПРЕМ’ЄРА НЕВІДОМОГО ШЕДЕВРА ДЖАКОМО ПУЧЧІНІ
  • ЮВІЛЕЙ МУЗЕЮ

назад »»»

Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».