Здоров'я
П'ятниця Березень 29, 2024

П'ятниця, 27 Квiтень 2018 19:50

Учені виявили напій, що допомагає при аритмії

Аритмії змушують серце битися занадто швидко, повільно або нерівномірно, і багато лікарів радять пацієнтам із передсердною або шлуночковою аритмією уникати напоїв із кофеїном.
Тепер виявилося, що кофеїну не варто побоюватися. Нові дослідження вчених знову доводять, що кофеїн може допомогти людям. Зокрема, зменшити ризик розвитку серцевих аритмій та аномальних серцевих ритмів.

При цьому дослідники попереджають про обережність щодо енергетичних напоїв, що містять багато кофеїну.
Науковці розглянули 11 великих міжнародних досліджень, в яких узяли участь 360 тисяч людей, і виявили, що кофеїн не впливає на шлуночкові аритмії.
Аналіз показує, що споживання кофеїну до 300 мг на день може бути безпечним для пацієнтів. Така доза відповідає приблизно трьом чашкам кави.
При цьому може бути різна сприйнятливість до впливу кофеїну у різних людей, зазначають дослідники.
До кофеїнових напоїв учені відносять каву і чай, які володіють довгостроковими властивостями боротьби з аритміями, вважаються антиоксидантами тощо.
У багатьох дослідженнях, пишуть науковці, пацієнти, котрі регулярно вживають каву і чай у помірних кількостях, відрізняються більш низьким ризиком порушення серцевих ритмів і, можливо, поліпшенням здатності до виживання.
Дослідження опубліковано у журналі Американського коледжу кардіології.